Een reparatie melden, ook buiten kantoortijden

Op Mijn l’escaut regel je als huurder eenvoudig zelf allerlei zaken. Veilig, gemakkelijk en snel op een moment dat het jou uitkomt. Zo kun je ook buiten kantoortijden een reparatieverzoek bij ons melden.

Hoe werkt het? 

  • Ga naar 'Reparatieverzoek indienen' op onze website.  
  • Start een reparatieverzoek door in te loggen op Mijn l’escaut of door het invoeren van je postcode en huisnummer.
  • Selecteer de categorie die bij jouw reparatieverzoek past.
  • Beschrijf zo duidelijk mogelijk wat er aan de hand is. 
  • Plan vervolgens direct een afspraak in met een van onze vakmannen. Op het gekozen moment staat onze vakman bij jou aan de deur.

Wil je op een later moment de afspraak toch annuleren of wijzigen? Ook dat kan in Mijn l’escaut.

Activeer jouw account

Heb je jouw account nog niet geactiveerd? Ga dan naar mijn.lescaut.nl en activeer jouw account.

Meer weten of hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het aanmaken van een account? Of heb je vragen over Mijn l’escaut? Neem dan contact op met onze medewerkers via tel. 0118 - 422 300.