Mijn afstandsbediening / druppel / badge van de parkeergarage of het toegangshek van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Algemeen
Soms moet een elektronische sleutel / druppel vervangen worden, neem contact met ons op: telefonisch 0118 - 422 300 of via het contactformulier. Wij proberen je dan zo spoedig mogelijk te helpen.
Wil je een sleutel of druppel laten bijmaken dan zijn daar kosten aan verbonden. Voor het aanvragen van nieuwe sleutels of druppels hebben wij een bestelformulier (zie bijlage). Je kunt dit formulier ook bij de balie afhalen en invullen. Neem de sleutels of druppels mee die je wil bijbestellen. Daarop staat een sleutelnummer dat wij nodig hebben. Dit geldt ook voor sleutels of druppels van gemeenschappelijke ruimten, schuren, achterdeuren en brievenbussen. De sleutels of druppels kun je na een paar weken ophalen bij de balie van l'escaut aan de Hermesweg tussen 9.00 uur en 12.00 uur. Bij ontvangst van de sleutels of druppels dien je deze direct te betalen, via de pin.