Daken en dakgoten

Veel gevraagd over Daken en dakgoten

Mijn dak is beschadigd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Er zijn verschillende mogelijkheden om een reparatieverzoek in te dienen:

  • Via het klantportaal op onze website kun je de reparatie zelf indienen: Reparatieverzoek.
  • Stuur ons een bericht: contactformulier, wij nemen dan telefonisch contact met je op.
  • Telefonisch: 0118 - 422 300.
  • Bij de balie van ons kantoor, open van 09.00 uur - 12.00 uur op werkdagen. 

Ik heb een schoorsteen. Wie is verantwoordelijk voor het vegen van mijn schoorsteen?

Algemeen

Schoorsteenvegen valt onder het huurdersonderhoud. Dat betekent dat je zelf verantwoordelijk bent voor het vegen van de schoorsteen. Als de schoorsteen voor jou als huurder niet bereikbaar is, bijvoorbeeld bij hoogbouw, vegen wij de schoorsteen.

Ik heb een schoorsteen. Hoe vaak vegen jullie de schoorsteen van mijn woning of woongebouw?

Algemeen

Schoorsteenvegen valt onder het huurdersonderhoud. Dat betekent dat je zelf verantwoordelijk bent voor het vegen van de schoorsteen. Als de schoorsteen voor jou als huurder niet bereikbaar is, bijvoorbeeld bij hoogbouw, vegen wij de schoorsteen.

Kan het platdak van mijn woning schoongemaakt worden?

Algemeen

Het schoonmaken van een dak welke (veilig) toegankelijk is voor de bewoner valt onder huurdersonderhoud. Wanneer je twijfelt of vragen hierover hebt, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Indien mogelijk inclusief foto.