sfeerbeeld

Update maatregelen tegen het coronavirus 13-03-2020

l’escaut neemt ook maatregelen om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. We willen persoonlijke contacten met mensen die klachten hebben vermijden waar dat kan. Deze nieuwe maatregelen nemen we omdat de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en ketenpartners voorop staan. Tegelijkertijd willen wij zoveel mogelijk onze dienstverlening voortzetten. Deze maatregelen zijn gebaseerd op adviezen van het RIVM en de GGD.

 

Kantoor gesloten

Vanwege de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus hebben wij besloten dat ons kantoor tot tenminste 31 maart 2020 gesloten blijft voor bezoekers. Per e-mail of telefoon zijn we wel gewoon bereikbaar.

 

Geen huisbezoek bij huurders met klachten (uitgezonderd urgente reparatieverzoeken)
Wij vragen klanten voorafgaand aan afspraken of zij of verkouden zijn of benauwd zijn/hoesten of koorts hebben. Indien sprake is van minstens 1 van deze verschijnselen stellen wij de afspraak minimaal 2 weken uit. Als het klanten betreft die een sleutel moeten inleveren of krijgen met minimaal 1 van de verschijnselen dan maken wij afspraken over een “contactloze” overdracht.

 

Zijn er wel klachten en is er sprake van een urgent reparatieverzoek? Dan volgen wij een protocol, op advies van de GGD.

 

Medewerkers werken zoveel mogelijk thuis

Ook l’escaut woonservice laat medewerkers zoveel mogelijk thuiswerken. Dit kan effect hebben op de snelheid van onze dienstverlening.

 

 

Wij gaan uit van uw begrip.

 

Jan Leo van Deemter

Directeur – bestuurder l’escaut woonservice

­
 

Mail deze pagina door

 
 
Copyright © l'escaut | Disclaimer, cookies en privacy | Powered by Bright Answers