sfeerbeeld

Tevredenheidsonderzoek

De Aedes-benchmark vergelijkt de belangrijkste prestaties en kosten van corporaties onderling. Het doel van de benchmark is het inzichtelijk maken van verbeterpunten en daarbij ook te leren van andere corporaties.

Onderdeel van de Aedes-benchmark is een tevredenheidsonderzoek onder onze huurders. In de week van 27 juni start USP Marketing Consultancy uit Rotterdam met bovenstaand onderzoek. Steekproefsgewijs benaderen zij onze huurders; eerst via de email en indien nodig later telefonisch. Het onderzoek richt zich op de huurder die:

  • Een woning van de corporatie heeft betrokken
  • Een woning van de corporatie heeft verlaten
  • Een reparatie in de woning heeft laten uitvoeren
  • Planmatig onderhoud in of rondom de woning heeft gehad 

 

Het onderzoek is volledig anoniem. 

Heeft u vragen- en of opmerkingen neem dan contact op met l'escaut via telefoonnummer: 0118- 42 23 00

­
 

Mail deze pagina door

 
 
Copyright © l'escaut | Disclaimer, cookies en privacy | Powered by Bright Answers