sfeerbeeld

Kwaliteit voorop

Bij l’escaut woonservice staat de klant en de tevredenheid van de klant over onze dienstverlening voorop. Wij zijn dan ook voortdurend bezig met het verbeteren van onze kwaliteit van dienstverlening. 

Wat mag u van l’escaut woonservice verwachten?

Voor alle onderdelen van onze dienstverlening zijn kwaliteitseisen vastgesteld. Denkt u daarbij aan afspraken voor reparaties die in een tijdsblok van twee uur worden gepland. Informatie over hoe u de huur kuint betalen etc. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via onze website, telefonisch (0118) 42 23 00. Voor persoonlijk contact kunt u een afspraak maken.


Uiteraard blijft het mensenwerk en is een vergissing of een fout altijd mogelijk. Wij staan open voor verbetering van de dienstverlening en horen graag van u wanneer deze niet helemaal naar wens is verlopen. Neemt u dan altijd eerst contact op met de betreffende medewerker om dit te bespreken. Mocht dit niet leiden tot een oplossing van uw klacht, kunt u gebruik maken van de klachten- en geschillenregeling (zie klachtenprocedure)

­
 

Mail deze pagina door

 
 
Copyright © l'escaut | Disclaimer, cookies en privacy | Powered by Bright Answers