sfeerbeeld

Klachtenprocedure

l’escaut woonservice streeft naar een goede dienstverlening en tevredenheid van onze huurders. Heeft u toch een klacht over onze dienstverlening of over de manier waarop wij met u of met uw probleem omgaan, dan hebben wij daarvoor een klachten- en geschillenprocedure. In eerste instantie bespreekt u uw ongenoegen of klacht altijd eerst met de betrokken medewerker. Als uw klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost kunt u een formele klacht indienen. Mocht u hierna niet tevreden zijn met het antwoord of de oplossing, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie woningcorporaties Walcheren. Het is belangrijk dat u eerst de klachtenprocedure bij de corporatie doorloopt. Eerder kan de Geschillencommissie de zaak niet in behandeling nemen.

Hieronder kunt de folder over klachten en geschillen downloaden. Evenals de formulieren om een klacht of een geschil in te dienen.

­
 

Mail deze pagina door

 
 
Copyright © l'escaut | Disclaimer, cookies en privacy | Powered by Bright Answers